Speed Fitness

Rezultate garantate In doar 20 de minute pe saptamana!

Vrei sa slabesti sau pur si simplu sa te tonifiezi? Sa ai un corp sanatos si frumos? Nu ai timp sau nu vrei sa mergi zilnic la sala de fitness? Speed Fitness este solutia!

Ce este speed fitness?

Speed fitness este un antrenament bazat pe tehnologia EMS (electro myo stimulation).
Antrenamentul cu Speed Fitness este atat de intens incat o sedinta dureaza
doar 20 de minute si este suficient un antrenament pe saptamana. Cel mai nou si modern concept de fitness din Germania face acest lucru posibil.

Cum se desfasoara un antrenament de speed fitness?

In timpul antrenamentului se foloseste o vesta speciala care are electrozi foarte bine pozitionati pentru a obtine o stimulare musculara optima. Din motive care tin de igiena personala, pe sub aceasta vesta se foloseste un echipament personal de fitness (tricou+pantaloni scurti).
Dupa reglarea de catre trainer a intensitatii stimularii, incepe antrenamentul prin executarea unor miscari specifice in timp ce aparatul stimuleaza musculatura. In timpul antrenamentului care dureaza 20 minute sunt stimulate toate grupele musculare mult mai intens decat la o sala de fitness. Atat de intens incat mai mult de 1-2 sedinte pe saptamana pot duce la supraantrenament.
La finalul antrenamentului se vor face miscari de stretching pentru relaxarea muschilor.
Echipamentul folosit este produs de Miha Bodytec® – proiectat si produs in Germania.

De ce antrenamentul speed fitness este mai intens decat antrenamentul de la sala?

1. Intr-o ora de sala la care lucram toti muschii (biceps, triceps, piept, abdomen superior, abdomen inferior, spate superior, spate inferior, fesieri, coapse anterior, coapse posterior), datorita faptului ca lucram separat fiecare grupa de muschi, timpul efectiv de antrenament/muschi este impartit si astfel fiecare muschi va fi antrenat aproximativ 5 minute.
Cu speed fitness lucram efectiv fiecare muschi 20 minute – adica de 4 ori mai mult decat intr-o ora de sala.

2. La o sala putem stimula maxim 65-70% din capacitatea noastra musculara. Acest lucru se datoreaza unor limitari neurologice. Cu speed fitness depasim aceste limitari neurologice si reusim astfel sa stimulam pana la 95% din capacitatea musculara a organismului nostru.

3. Cu speed fitness reusim sa stimulam inclusiv muschii scheletici, muschi care nu pot fi stimulati la o sala.

Cum ne ajuta antrenamentul fizic sa scadem in greutate?

Pentru a reduce greutatea este necesar sa actionam in 2 directii:
– O dieta sanatoasa
– Cresterea numarului de calorii consumate de organism (cresterea metabolismului bazal)

Dieta sanatoasa = cura de slabire?

Pentru a reduce greutatea este necesar sa actionam in 2 directii:

Atentie! O dieta sanatoasa nu trebuie confundata cu o cura de slabire. De ce?

1. Curele de slabire prin reducerea caloriilor consuma mai intai musculatura
2. Curele de slabire duc la scaderea metabolismului si dupa revenirea la regimul de viata normala vom reveni sau chiar vom depasi greutatea initiala (asa numitul efect yo-yo)

Efecte ale antrenamentului cu Speedfitness
– Tonifiere
– Cresterea masei musculare
– Cresterea metabolismului bazal
– Scaderea in greutate
– Inima este fortata mult mai putin
– Stimularea circulatiei sanguine
– Echilibrarea inegalitatilor musculare
– Reabilitarea muschilor dupa interventii chirurgicale
– Eliminarea durerilor de spate
– Reducerea simtomelor incontinentei urinare

Avantaje ale antrenamentului cu Speedfitness
– Antrenament mult mai intens decat la o sala
– Stimularea simultana a tuturor grupelor musculare
– Muschii agonisti si antagonisti stimulati concomitent
– Ligamentele sunt protejate
– Reducerea celulitei
– Incarcarea cu acid lactic mai redusa decat la o sala
– Eliminarea situatiilor jenante ce pot aparea la o sala
– Antrenor personal
– O sedinta de 20 minute pe saptamana este suficienta

Cat timp castig?
Timp de antrenament la o sala clasica: 1 ora
Timp pentru deplasare(dus-intors) 15 min x2, schimbare echipament 5 min x 2: 40 minute
Numar antrenamente saptamanale: 4
Timp total necesar pentru 4 antrenamente la sala: 4 x (1 ora + 40 min) = 6 ore 40 minute
Timp de antrenament cu speed fitness: 20 minute
Timp pentru deplasare(dus-intors) 15 min x2, schimbare echipament 5 min x 2: 40 minute
Numar antrenamente saptamanale: 1
Timp total necesar cu speed fitness: 1 x (20 min + 40 min) = 1 ora

Comenteaza

 
© 2017 Made with ❤️ by e-Advertising